teddmegte.hu

Célunk, hogy létrehozhassunk egy közösségi oldalt, amelynek segítségével egymásra találnak azok, akiknek hasonló az érdeklődésük, van egy ötletük és szívesen tennének is ezért. Csatlakozz, és TeddMegTe... az első lépést!

Támogass minket!


Részletes információk


Utolsó kommentek

Látogatók száma

Szerzők

Az első ötlet

2010.09.15. 21:12 Leveskocka

Még csak két napja igyekszünk népszerűsíteni a TeddMegTe.hu közösségi oldal tervünket, de már is befutott egy levél egy ötlettel, ami majd a TeddMegTe.hu-n is megállná a helyét. 

Reméljük csak az első lépés nehéz és ezután majd záporoznak a hasonló levelek :) A leveleket a teddmegte.hu@gmail.com címre várjuk!

Íme az első ötlet. Kata, köszönjük!

"Sziasztok!

nagyon tetszik az oldal :) tök jó lenne, ha lenne egy ilyen oldal (én regisztrálnék:)). Az én ötletem a következő lenne:

8 éves korom óta hegedülök, de amióta felköltöztem Pestre, mivel keveset vagyok otthon, ritkán tudok az otthoni zenekarban játszani, a fellépéseken pedig egyáltalán nem tudok részt venni...sajnos. ha találnék a IX. kerületben hasonló fiatalokat, akik még játszanak valamilyen hangszeren, csinálhatnánk egy kis zenekart és elmehetnénk zenélni iskolákba vagy akár egy öregek otthonába. Ők is biztosan örülnének (talán:)) én meg végre újra játszhatnék J

hát, csak ennyi jutott eszembe.

üdv

Kata"

(via http://www.wix.com/leveskocka/teddmegte komment)

Kedves Kata! Köszönjük a leveled, reméljük, segíthetünk zenészeket találni és majd mi is el szeretnénk menni a koncertre! :)

 
Ha nektek is van ötletetek, írjátok meg nekünk a teddmegte.hu@gmail.com címen és támogassatok minket itt!

 

1 komment

Címkék: budapest zene iskola ötlet fiatalok zenekar hegedű fellépés öregek otthona teddmegte

A bejegyzés trackback címe:

https://teddmegte.blog.hu/api/trackback/id/tr282299029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

meszbala 2010.09.15. 22:56:18

Ha népzenét is játszanátok, én vállalom a tánc részét. :)
süti beállítások módosítása